środa, 10 lipca 2013

Powrót ( na dobre?)

Usłyszane kiedyś " dzieci szybką rosną" nabiera realnych kształtów pod naszym dachem.
Kinia kończy za nie długo 18 miesięcy, półtora roku. Co raz więcej potrafi robić i mówić.
Bardzo ekspresyjnie wyraża swoje uczucia i jest samodzielna w wielu sprawach- jedzenie już nie ląduje tak często na podłodze, nie muszę jej bujać na rękach żeby zasnęła, potrafi ubrać buty i skarpetki a nawet zapiąć na rzepy te pierwsze.
Chciałabym ją zatrzymać na tym etapie:) No nie dosłownie, ale..
Nie chcę konfliktów między nami jak zacznie dorastać, boję się ich. A myślę, że to kiedyś będzie nieuniknione. Czy będę zaborcza? Zazdrosna o znajomych i o sekrety, w które nie będę wtajemniczona?
Nie wiem.
Wiem, że zawsze będzie się mogła do mnie zwrócić ze swoimi problemami i pomogę jej choćby to wydawało się niemożliwe.
W końcu jestem matką- kobietą stworzoną do zadań specjalnych.

Długo mnie tu nie było. Nie napiszę na usprawiedliwienie, że nie miałam czasu, bo miałam go dość. Ale byłam w dziwnym dołku twórczym. Nawet moją pracę licencjacką ciężko mi napisać!
Wybaczcie.
Teraz moc i chęć do pisania wróciła i będę się cieszyć jeśli będziecie tu zaglądać:)  




5 komentarzy:


  1. Witam, chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w kilku naszych zabawach.
    W jednej do wygrania są bardzo fajne gadżety z bajki Uniwersytet Potworny (bluzeczka, torba sportowa, przybory), w drugim jest możliwość przetestowania ciekawej gry edukacyjnej dla dzieciaczków, trzeci jest konkursem fotograficznym w którym można wygrać śliczny i mięciutki ręczniczek, poduszeczkę lub apaszkę.
    Nie chciałabym nadużywać Waszej cierpliwości i nie wkleje linków, ale jeśli jesteście zainteresowani, którąś z wyżej wymienionych zabaw to zapraszam na mój profil do bloga "Babylandia". Po boku są banerki konkursowe, więc łatwo trafić na to co Was ciekawi. Jeżeli jednak nie jesteście zainteresowani to z góry chciałabym bardzo przeprosić za tę reklamę...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Z góry przepraszam za taką moją małą prywatę, ale jest to ważne dla mojej córci :) Chciałam zaprosić do zapoznania się z organizowaną przez nas akcją : ADOPTUJ MISIA :)

    Wszystkie szczegóły akcji znajdziecie na stronie :

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/p/adoptuj-misia.html

    Z góry dziękuję za ewentualne zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz pod moim postem :)